Начало Хранене Диети Полезно Как да отслабнат Близнаците

Как да се справят Близнаците с излишните килограми

Как да се справят Близнаците с излишните килограми - изображение

Характеристика

Външността подвежда - това важи с пълна сила за Близнаците. Много често те изглеждат крехки и беззащитни, но всъщност представителите на тази зодия са силни и упорити в постигането на целите си. Здравето им е добро, а болестите им се дължат преди всичко на прекалено нервно напрежение, в каквото те предпочитат да се намират.

Слабите места на Близнаците

Това са белите дробове и бронхите, затова те в никакъв случай не трябва да пушат. Ключицата и ръцете също сред тях. Близнаците са предразположени към кожни заболявания и нервно изтощение.

Основни проблеми при храненето

Проблемите с храненето на родените под знака са свързани с повишената им нервна възбудимост. В момент на стрес Близнакът е склонен да прекали със сладостите и да яде нощем, също и да злоупотребява с алкохола. При продължителен стрес това може да доведе до затлъстяване, което не бива да се допуска. По-добре, когато са в подобни състояния, Близнаците да включат в менюто си с продукти, богати на калий и витамини от група В (картофи, зеле, смокини, патладжани и тиквички).

Близнаците да избягват животинските мазнини, сладките изделия, също стимулатори на нервната система (алкохол, кафе, силен чай). Не трябва да се хранят в движение, в неприятна компания, когато са под стрес, през нощта.

Препоръчват се продукти с повишено съдържание на белтъчини: ядки, сирена, яйца. Особено важни са лешниците, защото те укрепват бронхите, повишават имунитета към заболявания на белите дробове. Месни ястия да се консумират не по-често от веднъж дневно, да се избират нетлъсти меса и птици. Рибата и морските продукти също са подходящи за Близнаците. Много полезни са житните култури, фасула и граха - те са богати на витамини и микроелементи.

По време на голямо физическо натоварване и при небалансирано хранене у представителите на знака може да се наруши калциевият обмен, което се проявява под формата на синини по кожата. В такива случай е необходимо менюто да се обогати с киселомлечни продукти и сирена, също да се приема калций под формата на таблетки. Да не се забравя, че сладките храни нарушават обмяната на калция, а меда - обратното - допринася за нормализирането на нивото на елемента в кръвта. От плодовете най-полезни са: грозде, круши, портокали, праскови; сред зеленчуците - маслини, патладжани, тиквички.

От особено значение за Близнаците е силицият, който се съдържа в големи количества в копривата, хвоща и в някои минерални води.

Минерални соли на калиев хлорид е вещество са много важни за родените под този зодиакален знак. То укрепва имунитета, който е основа на здрава нервна система и подобрява настроението при депресии. Съдържа се във фъстъците, тиквичките, патладжаните, гроздето, крушите и маслините.

Здравословно хранене за Близнаците е това, което се гради на основата на житни култури с добавянето на морски продукти, яйца, ядки, също и на голямо количество плодове и зеленчуци. Още веднъж да напомним, че не трябва да се злоупотребява с приема на сладки продукти и алкохол и не бива да се яде нощем.

За Близнаците са подходящи различни начини на хранене, но първото място е за разделното хранене и вегетарианството. За бързо отслабване се препоръчват диети на основата на каши, хранене без въглехидрати и др. Суровите диети с рязко намаляване на калориите не са препоръчителни.

За профилактика на храносмилането е добре да се правят разтоварващи плодови дни, най-подходяща за това е срядата.

Примерно меню за Близнаци

По-долу представяме списък, от който трябва да изберете шест варианта (по време на диетата, която предлагаме, храненето е шест пъти дневно), към всеки от тях прибавяте голяма порция мешана салата, подправена с лимонов сок. Всяко от предложенията е изчислено около 200 калории.

Препечени филийки: 2 бр от пълнозърнест хляб и някои от следните допълнения: 25 гр настъргано сирене Едам, печени домати; 25 грама варен фасул или спагети, крес-салата; 1 яйце; 1 банан с 2 с. л. кисело мляко.

Ястия от месо и риба: 75 гр нетлъсто месо или 150 гр риба на скара с 2 с. л. варен ориз, зелен фасул, зеле, целина;

Ястия от картофи: 200 грама картофено пюре с една от следните добавки:

- 3 с. л. домашно сирене;

- 2 с. л. варен фасул

- 2 с. л. натурално кисело мляко с 6 г настърган кашкавал.

Плодови предложения:

- 1 ябълка, 1 портокал, 1 банан (или салата от тези плодове);

- 25 гр неподсладени трици с нарязана на парчета круша;

- половин пъпеш със среден размер, 100 грама малини (може пряснозамразени), бисквита.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛюбопитноДиетиЗдравни съветиХранене при...Алтернативна медицинаКалкулаториЛеченияЛайфстайлСпортНовиниПсихологияТестовеБотаникаРецептиСнимкиМедицински изследванияКлинични пътекиНормативни актовеОрганизацииИнтервютаЗаведенияПроизводителиИстория