Начало Хранене Хранене при Здравословно хранене Десет храни, които помагат срещу безсъние - Втора част

Десет храни, които помагат срещу безсъние - Втора част

Десет храни, които помагат срещу безсъние - Втора част - изображение

Продължаваме с останалите 5 от общо 10 храни, които помагат срещу безсъние, включени в своеобразната ни селекция. Не ги пренебрегвайте, защото добрият сън е важен фактор за крепко здраве, тонус и енергия през целия ден.


Яйца

Бързо може да заспите, ако изядете само едно твърдо сварено яйце. За добър сън ще се погрижи белтъкът в продукта.

Хумус

Растителните протеини, на които е богат хумусът, са виновниците той да бъде подходящ за късно похапване. Именно белтъчините ще повлияят благоприятно заспиването.

Риба

Риба тон, камбалата и скаридите са източници не само на витамин В6, но и на триптофан, който пък от своя страна участва в производството на серотонин и мелатонин, необходими за пълноценен сън.

Билкови чайове

За качествен сън може да се доверите също на билковите чайове и на зеленият. Добре би било, ако в състава на последния влизат лайка, лимон и пасифлора ("страстниче").

Мед

В меда има глюкоза, която помага за по-лесно заспиване. Може да подсладите чая си с продукта или просто да си го хапнете така.

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиПсихологияЛайфстайлХранене при...Алт. медицинаСнимкиЛюбопитноФизиологияЛеченияНовиниСпортИсторияДиетиВидеоИзследванияБотаника