Начало Хранене Хранене при Здравословно хранене Дванадесет храни, повлияващи физическата болка - Първа част

Дванадесет храни, повлияващи физическата болка - Първа част

Дванадесет храни, повлияващи физическата болка - Първа част - изображение

Хилядолетия наред хората са лекували физическата болка с помощта на храната и билките. Предлагаме ви да е запознаете със следващия списък с продукти, които повлияват болезненото усещане и изцеляват тялото отвътре.


Болки в ставите

Изгарящата болка потушете с ананас. Пресният плод съдържа ензим, наречен бромелин, намаляващ възпалението и укрепващ функциите на ставите. Направете си плодова салата, в която сложете парченца ананас и ще почувствате облекчение.


Стомашни болки

Неразположението може да бъде предизвикано от морска болест, лошо храносмилане, гадене, газове. Това се повлиява благоприятно от джинджифила. Направете си ментов чай, прибавете от корена и облекчете стомаха. Джинджифилът съдържа вещество, което успокоява стомашно-чревния тракт и симптомите на болка. Ментата също помага при стомашни спазми и подуване на корема.


Крампи на краката

Салата от бял боб със спанак е отлично средство в борбата с всички мускулни крампи. Тя е богата на основните хранителни вещества, дава на мускулите витамини, също калий, магнезий и протеини.

Киселини

Овесена каша с банани и бадеми (бадемово масло) е лечебната рецепта при киселини. Киселинният рефлукс дразни хранопровода, но посочените продукти неутрализират киселината, повлиявайки болката. Овесените ядки са богати на фибри, абсорбират киселината, бадемово мляко е киселинен неутрализатор, бананите са ниско киселинни и също облекчават проблема.

Инфекции на пикочните пътища

При болка, предизвикана от инфекция на пикочните канали си направете неподсладен пробиотик от кисело мляко с боровинки. Млякото възстановява бактериалния баланс, но не го подслаждайте, тъй като захарите може да неутрализират ползите на продукта. Червените боровинки са антиоксидант и се борят с E.coli бактериите, които са честа причина за такъв тип инфекции, закрепвайки се за стената на пикочния мехур.

Възпаление на мускулите

Микс от ядки и семена, сушени плодове и черен шоколад помагат при мускулните възпаления. Орехите намаляват С-реактивния протеин в организма, причинител на възпаления. Бадемите и кашуто съдържат омега-3 мастни киселини, които също са противовъзпалително средство. Сушените плодове и черния шоколад също оказват такова действие, освен това са и антиоксиданти. Тиквените и слънчогледовите семена са източници на витамини и здравословни мазнини и дават един различен привкус на иначе полезната комбинация, която е идеалната закуска.

Във втората част ще ви запознаем с останалите шест смеси, които се борят ефективно с физическата болка.

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиХранене при...ЛайфстайлСнимкиПсихологияЛюбопитноНовиниБотаникаВидеоИсторияАлт. медицинаФизиологияСпортЛеченияКлинични пътеки