Начало Хранене Диети За бързо отслабване Разтоварващ ден с кокос

Разтоварващ ден с кокос

Разтоварващ ден с кокос - изображение

Жителите на тихоокеанските острови наричат кокосовата палма "дърво на живота". Нейните плодове (кокоси) съдържат големи количества витамини С, Н, Е и В, както и много микроелементи (желязо, фосфор, манган, калий, мед и други). Освен това в кокоса има целулоза, белтъчини, захари и уникални мастни киселини, като 50% от последните е лауриновата киселина - силен антиоксидант и имуностимулатор.

Безспорна е ползата на кокоса за здравето (виж: Кокосово масло, Кокосова вода, Кокос, Кокосово мляко), за които вече сме ви информирали неведнъж. Сега ще обърнем внимание на кокоса като средство за отслабване и ще видим как бихме могли да си направим разтоварващ ден с екзотичния плод.

Въпреки че кокосът е много калоричен, той е изключителен помощник в борбата с излишните килограми. Това е така, защото мазнините, които съдържа, се разграждат напълно, без да се натрупват по тялото, и се превръщат в енергия, която дава на организма сили и жизненост.
При разграждането се активизират ензими, които изгарят натрупалите се мастни отлагания.
Когато, съдържащата се в кокоса целулозата попадне в стомаха (дори и малки количества от нея), се преработва бавно, което дава чувство за ситост.

Възможности за отслабване с кокос

Строга диета с кокос и зелен чай

Това е наистина строг режим за сваляне на килограми. Отнася се към разтоварващите хранителни програми и е с максимална продължителност три дни. В рамките на всеки от тях се изяжда вътрешната част на 1 голям плод, която се настъргва с помощта на ренде. Разделя се на 5 части, които се приемат през интервал от 2-3 часа. Пие се зелен чай без захар. За подслаждане може да се добави чаена лъжица мед.
Препоръчително е еднодневното разтоварване.

 

Отслабване с кокосова салата с плодове и моркови

Настържете ситно 1 среден по големина морков. Обелете 1 портокал, почистете го от белите ципи и смесете с моркова. Прибавете 3 супени лъжици настърган кокос и разбъркайте всичко. Може да добавите 1/2 намачкан банан. Салатата се приема като заместител на късната вечеря и трябва да се консумира 2 часа преди сън, не по-късно.

Кокосът като добавка към ястията

  • Ако през деня ви се прииска да хапнете нещо, заложете на 50 грама кокос. Той ще засити глада ви и няма да сте преяли.
  • Добавяйте настърган кокос към салати от сварено цвекло, прясно зеле, тиква, ряпа и репички. Може да слагате и в кашите.
  • Супена лъжица настърган кокос ще подобри вкуса на храната и ще помогне за усвояването на витамините и минералите, съдържащите в нея.


Снимки: food-for-my-brain.blogspot.com; vkusidey.com; eda-land.ru

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛюбопитноДиетиХрани и ястияРецептиАлт. медицинаЗдравни съветиЛайфстайлХранене при...СпортИсторияПсихологияТестовеБотаникаЛеченияКалкулаториСнимкиАнкетиВидеоНормативни актовеНовиниОрганизацииЗаведенияИнтервютаПроизводители