Начало Хранене Диети С дълготраен ефект Едномесечна диета за здравословно отслабване

Едномесечна диета за здравословно отслабване

Едномесечна диета за здравословно отслабване - изображение

Намаляването на телесното тегло е актуална тема за множество хора. Голяма част от желаещите да отслабнат, теоретично знаят добре какво трябва да правят, за да постигнат необходимите резултати.

На практика се оказва, че малцина успяват бързо и ефективно да се справят с натрупаните излишни килограми. Често хората намират причина, поради която не могат да направят едно или друго, но това са оправдания, разбира се. Всеки човек притежава достатъчно силна воля, за да се вземе в ръце и да регулира теглото си. И тук съвсем не говорим за тези, които страдат от затлъстяване вследствие на заболяване, защото тяхното отслабване е грижа на лекарите.

Много хора днес нямат време да посещават фитнес зала или да плуват и единственият начин да отслабнат остава промяната на хранителния режим.

преди и след едномесечната диета

При правилен подход и при грамотно съставено меню съвсем не е невъзможно, непосилно и обременяващо да се свалят излишните килограми. Диетите са с различна продължителност. Предлагаме ви оптимален вариант за отслабване с хранителен режим, към който следва да се придържате в рамките на един месец. За този период е възможно да се отървете от около 10 килограма, като има случаи на загуба и на цели 15 килограма от телесното тегло.

Всеки човек е наясно, че не може да отслабне, без да прави нищо. Затова нека първо ви запознаем с няколко правила, които е необходимо да спазвате в комбинация с режима на хранене.

жена на диета


Правилата

  1. Контролирайте ежедневно теглото си.
  2. Не си позволявайте отклонения от плана.
  3. Приемайте добавки от витамини и минерали.
  4. Изключете захарта от менюто си.
  5. Ограничете до минимум консумацията на храна, закупена от търговската мрежа - заложете на домашно приготвените ястия.
  6. От начините на приготвяне на продуктите следва да заложите на сваряването или на обработката им на пара. Консумираната храна не трябва да предразполага към преяждане, тоест да бъде минимално вкусна и максимално полезна.
  7. Ежедневно да се изпиват по минимум литър и половина вода.
  8. Движете се, бъдете повече време на чист въздух.
  9. Преминаването към нормално хранене след приключване на диетата трябва да стане плавно, за да се радвате на траен краен резултат.

риба


Най-добрият начин за придържане към едномесечните диети е точно определеното меню. Това позволява да се планира храненето и времето за него, както и ястията да се приготвят предварително. Освен това конкретното меню дисциплинира и мотивира човек за сваляне на килограмите.

Диетата е съставена от различно меню за всяка една от четирите седмици, като се дават по два варианта, които следва да редувате през съответните седем дни.

преди и след едномесечната диета

 

Първа седмица

Вариант 1

  • Първа закуска: 200 милилитра топло прясно мляко, подсладено с чаена лъжица мед, един сухар от трици.
  • Втора закуска: една чаша неподсладен чай, две филийки черен хляб, намазани с масло и листа зелена салата.
  • Обяд: порция супа (позволено е в нея да има няколко картофа), парче сварено телешко месо с 2-3 картофа (ако не сте добавяли в супата), плодово асорти с лимонов сок.
  • Следобедна закуска: 2 домата, чаша доматен сок без сол и един сухар.
  • Вечеря: чаша кефир, две филийки черен хляб с масло и магданоз.

Вариант 2

  • Първа закуска: чаша чай без захар, черен хляб с магданоз.
  • Втора закуска: 200 грама обезмаслен кефир, няколко сухара с трици, 10 репички.
  • Обяд: сварена риба с гарнитура от 2-3 картофа и салата от зеленчуци по избор, овкусена със зехтин.
  • Следобедна закуска: плодово асорти или плодов сок.
  • Вечеря: 200 милилитра прясно мляко, няколко сухара с трици, чаена лъжица мед.

 прясно мляко

Втора седмица

Вариант 1

  • Първа закуска: чаша сок по избор и сухар с трици.
  • Втора закуска: две филийки черен хляб, намазани с малко масло и крема сирене, чай.
  • Обяд: две кюфтета с гарнитура от моркови, 200 грама кисел (неподсладен).
  • Следобедна закуска: плодово асорти.
  • Вечеря: кефир, няколко сухара със сладко или мармалад (приготвени без захар).

Вариант 2

  • Първа закуска: чай с мляко, филийка черен хляб, чаена лъжица мед.
  • Втора закуска: две филийки черен хляб, нетлъсто сварено месо, 2 средно големи домата, чай.
  • Обяд: супа от цвекло със сварени яйца, сварена риба с гарнитура от два картофа (ако в супата няма картофи).
  • Следобедна закуска: кефир, два сухара с трици.
  • Вечеря: 10 репички, две парчета обезмаслено сирене/кашкавал, чай.

 черен хляб

Трета седмица

Вариант 1

  • Първа закуска: чаша кафе без захар, филия черен хляб, чаена лъжица мед.
  • Втора закуска: чаша кефир, филия черен хляб с масло и репичка.
  • Обяд: порция месо по избор, изпечено на скара, зеленчукова салата, подправена с течна сметана, сок.
  • Следобедна закуска: плодово асорти, сухар с трици.
  • Вечеря: 200 милилитра прясно мляко, извара с ниска масленост, пшеничен сухар.

Вариант 2

  • Първа закуска: топло мляко с чаена лъжица мед, сухар с трици.
  • Втора закуска: две филийки черен хляб, 2 парчета шунка, 2 средни домата, чай.
  • Обяд: 200 милилитра месен бульон, сварен ориз, сварени гъби (може да си приготвите чудесна супичка от тези продукти), 2 ябълки.
  • Следобедна закуска: плодово асорти.
  • Вечеря: черен хляб, сварено месо, ябълка, чай.

чай

Четвърта седмица

Вариант 1

  • Първа закуска: чай, сухар с трици, намазан с мед.
  • Втора закуска: 2 филийки черен хляб с масло и сирене/кашкавал, 2 ябълки.
  • Обяд: пилешки гърди със зеленчуци, два картофа, зеленчукова салата (подправена с олио), чаша кисел.
  • Следобедна закуска: чаша прясно изцеден сок от моркови, пшеничен сухар.
  • Вечеря: кефир, черен хляб (една филийка).


Вариант 2

  • Първа закуска: 200 милилитра прясно мляко, черен хляб с масло (една филийка).
  • Втора закуска: две рохко сварени яйца, пшеничен сухар, ябълка, чай.
  • Обяд: 200 милилитра месен бульон, задушен боб, 2 картофа, зеленолистни, чаша сок.
  • Следобедна закуска: кафе, сухар.
  • Вечеря: две филийки черен хляб с пастет, репичка.

сок от моркови


Тази едномесечна диета не може да се определи като гладуване. Дневното меню е съставено така, че да отговаря на критериите за здравословно хранене, включващо всички хранителни вещества, които са представени в широк асортимент.


По статията работи: Радостина Райчева
Източник: vesvnorme.net
Снимки: vesvnorme.net; foodandhealth.ru; budetezdorovy.ru;medicaldaily.com

Още по темата:

5.0, 3 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияДиетиЗдравни съветиЛюбопитноХранене при...СпортЛайфстайлИсторияТестовеАлт. медицинаПсихологияБотаникаРецептиЛеченияКалкулаториВидеоАнкетиСнимкиНормативни актовеИнтервютаЗаведенияОрганизацииНовиниПроизводители