Начало Хранене Рецепти Тестени изделия Разни Нисковъглехидратен хляб с кокосово брашно

Нисковъглехидратен хляб с кокосово брашно

Нисковъглехидратен хляб с кокосово брашно - изображение

Ако проявявате интерес към нисковъглехидратното хранене, тази рецепта ще ви е много полезна. Обикновено, когато се откажем от хляба, невинаги се отказваме и от желанието да си направим сандвич или просто да си намажем една филийка с масло. Добрата новина е, че вече има много рецепти, които ни дават тази възможност, а в същото време не натоварват менюто ни с допълнителни въглехидрати.

Необходими продукти:

  • 1/2 чаена чаша кокосово брашно
  • 1/4 чаена чаша разтопено кокосово масло
  • 1/4 чаена лъжичка морска сол
  • 1/4 чаена лъжичка сода за хляб
  • 6 яйца

Начин на приготвяне:

Включете фурната предварително да се загрее на 175 градуса.

В голяма купа смесете кокосовото брашно, морската сол и содата за хляб, и ги разбъркайте добре. В друг съд разбийте яйцата, заедно с кокосовото масло. Излейте мокрите при сухите съставки на тънка струя и разбъркайте, докато получите еднородна смес и всички съставки се усвоят.
Намажете малка форма за хляб с масло и изсипете сместа. Печете около 30-40 минути, като проверявате с клечка дали хлябът е готов.

Да ви е вкусно!

За framar.bg: Данна Панджарова
Източник: dietdoctor.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С РЕЦЕПТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ РЕЦЕПТАТА

РЕЦЕПТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияРецептиЛюбопитноВидеоЛайфстайлЗдравни съветиСнимкиХрани и ястияНовиниИнтервютаДиетиАлтернативна медицина