Начало Хранене Диети С дълготраен ефект 12-дневна бифидо диета

12-дневна бифидо диета

12-дневна бифидо диета - изображение

Бифидо диетата за отслабване се основава на влиянието на бифидобактериите върху излишните килограми на хората, които се подлагат на нея. Този режим се отнася не само към бързо действащите, но и към лечебно-профилактичните. Препоръчва се за тези, които имат нужда да намалят телесното си тегло с над 5 килограма.

От 3 до 5 килограма се свалят в рамките на седмица, като в този период от време се нормализират храносмилателните процеси, организмът се пречиства от шлаките, токсините, солите на тежките метали.

киселомлечни продукти

Диетата е с дванадесетдневна продължителност - време, в което тялото активно ще изгаря мастните натрупвания. Средно за ден бихте могли да се отървете от 500-800 грама от теглото си, като организмът няма да бъде стресиран от това.

Действието на режима върху храносмилателната система е благоприятно, подобрява се състоянието на чревната флора, обмяната на веществата се нормализира.

Всички тези фактори правят Бифидо диетата една от най-ефективните и полезни.

киселомлечни продукти
Менюто

От първи до четвърти ден (включително)

  • Първа закуска: 2 кофички кисело мляко и чаена чаша киселомлечна напитка (кефир или йогурт за пиене/айрян).
  • Втора Закуска: 150 грама извара с 1 супена лъжица заквасена сметана.
  • Обяд: 50 грама кашкавал и 1 чаена чаша кисело мляко.
  • Следобедна закуска: 1 чаена чаша течна сметана или краве мляко, 1 кофичка кисело мляко и 100 грама сирене.
  • Вечеря: 20 грама топено сирене, 2 филийки ръжен хляб с масло и кашкавал.

 

От пети до осми ден (включително)

  • Първа закуска: 150 грама сварено пилешко и чаша кефир.
  • Втора закуска: чаша кисело мляко и 1 сварено яйце.
  • Обяд: 200 грама говеждо месо (сварено, печено или приготвено на пара).
  • Следобедна закуска: чаша кефир.
  • Вечеря: 200 грама риба, печена или задушена със заквасена сметана и зелени подправки.

 

От девети до дванадесети ден (включително)

  • Първа закуска: порция овесена каша, кофичка кисело мляко или айрян.
  • Втора закуска: чаша киселомлечна напитка по ваш избор, 7-9 зърнени бисквитки.
  • Обяд: порция млечна супа с елда, чаша кефир, трици.
  • Следобедна закуска: 1 ябълка, 2 настъргани сурови моркова, кофичка кисело мляко, чаена лъжица мед.
  • Вечеря: салата от сурови зеленчуци със заквасена сметана или кефир; може да овкусите със зехтин, да добавите пшенични, ръжени или ечемичени кълнове, семена, зелени подправки.

киселомлечни продукти

По време на диетата може да изпивате по една чашка чай или кафе дневно, но не повече. Употребата на захар и нейните заместители сведете до минимум.


По статията работи: Радостина Райчева
Снимки: chudo-dieta.com; diet-menyu.ru

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиДиетиХранене при...ЛайфстайлИсторияЛюбопитноСпортАлтернативна медицинаТестовеПсихологияБотаникаРецептиЛеченияКалкулаториХрани и ястияСнимкиНормативни актовеЗаведенияОрганизацииИнтервютаНовиниПроизводители