Начало Хранене Диети За бързо отслабване Седемдневна лятна диета за отслабване до 4 килограма

Седемдневна лятна диета за отслабване до 4 килограма

Седемдневна лятна диета за отслабване до 4 килограма - изображение

Лятото е сезонът, през който трапезата изобилства от пресни ароматни плодове и зеленчуци, това означава, че зареждаме тялото си с нова порция витамини и микроелементи, от които то се нуждае, за да функционира нормално.

Освен това, е добре да се погрижим за фигурата си, особено в жегите, когато посещаваме плажове, обличаме се с отворени дрехи... За всичко това ще ни помогне богатството на лятото.

В топлото време е добре да се заложи на консумацията на леки храни - плодове, зеленчуци, млечни продукти. Месото е хубаво да се ограничи.

Количеството на приеманите течности трябва да се увеличи през летния период, поради повишаване на изпотяването и риск от обезводняване.

При нормална температура на околната среда и умерена физическа активност човек да изпива не по-малко от литър вода дневно.

Разумното ограничаване в храненето и правилно подбраното меню са гаранция за поддържане на добра форма на тялото и духа.

За да се постигне желаната фигура са необходими известни усилия, затова ви предлагаме да свалите ненужните килограми със следващата седемдневна лятна диета.

 


Първи ден - зеленчуков

Един или няколко вида зеленчуци по ваш избор може да си хапвате в неограничени количества през този ден. Храненията да са не по-малко от 4-5.

зеленчуци


Втори ден - плодове

Ябълките, портокалите или крушите може да "изградят" менюто ви. Ако те не са достатъчни, за да се почувствате сити, допълнете с чаша кисело мляко или кефир.

портокал


Трети ден - ягодоплодни

Изберете ягодоплодни, които да консумирате цял ден. Не забравяйте за водата, нейното количество да бъде не по-малко от 1,5 литра.

ягодоплодни


Четвърти ден - киселомлечни продукти

Може да пиете кисело мляко, кефир или друга подобна напитка. Няколко малки порции, приети в рамките на целия ден. Ако това е непоносимо за вас, хапнете обезмаслена извара.

млечни продукти


Пети ден - зеленчуци (сварени)

Храната през този ден е от сварени зеленчуци. Повечето вода си остава задължително условие.

сварени зеленчуци


Шести ден - плодове

Череши, праскови и кайсии са идеално решение за шестия ден от диетата. Преди сън изпийте чаша кефир.

череши


Седми ден - плодови сокове

Завършете едноседмичния хранителен режим за отслабване с ден на плодови сокове и вода.

плодови сокове 

 

За този период от време имате възможност да се отървете до 4 килограма от телесното си тегло.


Плюсове на диетата

Приемът на голямо количество плодове и зеленчуци влияе благоприятно върху обмяната на веществата, подсилва имунитета, стимулира работата на черния дроб, подобрява състоянието на кожата и косата.


Минуси на диетата

Засилената консумация на някои плодове и зеленчуци може да бъде противопоказна при определени заболявания (например: алергии и бъбречни проблеми).


По статията работи: Радостина Райчева

Източник: ivona.bigmir.net

Снимки: hnb.com.ua;doktordiana.blogspot.bg;

diet-menyu.ru; kulinarnye-sovety.ru;

sad-limonad.com; prostoest.ru.

Likar.inf

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияДиетиЗдравни съветиХранене при...ЛайфстайлИсторияЛюбопитноПсихологияСпортАлтернативна медицинаТестовеБотаникаРецептиЛеченияКалкулаториСнимкиНормативни актовеНовиниЗаведенияОрганизацииИнтервютаПроизводители