Начало Хранене Рецепти Добре е да знаете ... Кулинарни хитринки 7 хитрини за приготвяне на здравословна храна

7 хитрини за приготвяне на здравословна храна

7 хитрини за приготвяне на здравословна храна - изображение

Ако искате да се храните по-здравословно, използването на натурални продукти ще ви помогне да изчистите вашата диета от консерванти, оцветители и изкуствени овкусители. Ето няколко полезни трика, които може да използвате, за да направите готвенето с полезните съставки по-лесно.

Пикантни яйца

Една от най-добрите храни за старт на деня безспорно са яйцата. Пригответе ги на очи и ги сервирайте в чиния. В тигана сложете малко оцет "Шери" и изчакайте няколко минути да се сгъсти. Полученият сос добавете към яйцата, за да им придадете леко пикантен вкус.

подправки

Рязане на подправки

Когато режете подправки, първо сложете малко сол на дъската. Това ще предотврати разпръскването на листенцата и ще подобри вкуса на билките.

Етерични масла

Добавете малко етерични масла към ястията си, но имайте предвид, че не всички могат да се приемат вътрешно, затова се уверете, че онова, което сте избрали, е подходящо за консумация. Етерични масла, които могат да се използват за готвене, са цитрусовите, билковите и от подправки. Добавянето на 1-2 капки към ястието ще обогати вкуса му и ще направи храната ви още по-интересна.

Оцветете храната

Забравете за изкуствените оцветители – вместо това използвайте обикновени продукти, за да придадете на ястията си желания от вас цвят. Куркумата добавя приятен златисто-жълт нюанс, а цвеклото придава червен оттенък, както и малко сладост. Ако искате да получите зелен цвят, пюрирайте малко спанак, а морковите ще придадат оранжев оттенък на храната ви.

Натурални диетични палачинки

Премахнете от менюто си палачинковия микс и се насладете на здравословни палачинки само от две съставки - яйца и банан. Смачкайте добре узрели банани, след това ги разбъркайте с яйца. Сложете малко масло в тигана и оформете палачинки. Изпечете ги за няколко минути от всяка страна, сервирайте ги с чист кленов сироп и плодове.

зехтин

Зехтин

Зехтинът съдържа много аминокиселини, затова е важно да го използвате в кухнята. Маслиновото масло също така е здравословна мазнина, която намалява лошия холестерол и повишава нивото на добрия.

Пилешки бульон

Откажете се от бульона на кубчета, който освен приятния вкус, съдържа и много вредни съставки. Лесно може да си приготвите бульон (пилешки или от друго месо, а дори и зеленчуков), като сварите месо, заедно с костите и добавите билки и зеленчуци по избор.

Готвенето с натурални съставки изисква време и малко повече въображение, но веднъж стане ли част от ежедневието ви, със сигурност ще усетите ползите, които носи за здравето ви.

 

По статията работи: Данна Панджарова
Източник: diet.com
Снимки: diet.com; cdn.modernfarmer.com

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С РЕЦЕПТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ РЕЦЕПТАТА

РЕЦЕПТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиНовиниСнимкиСпортЛечения