Начало Хранене Диети За бързо отслабване Скарсдейл диета за отслабване с 8 килограма за две седмици - първи етап

Скарсдейл диета за отслабване с 8 килограма за две седмици - първи етап

Скарсдейл диета за отслабване с 8 килограма за две седмици - първи етап - изображение

Диетата е разработена и описана за първи път от кардиолога Херман Тарноуър през 70-те години в САЩ. Тя представлява стриктен режим, основаващ се на висок прием на протеини и ниско съдържание на мазнини и въглехидрати.

Осигурявайки до максимум 1000 калории дневно, диетата спомага за бързото регулиране на телесната маса, насърчавайки изгарянето на излишните мазнини. Режимът Скардейл протича в две основни фази - шокираща и поддържаща.

Първата е с продължителност 14 дни и не повече, през които всички препоръки трябва да се спазват стриктно и точно, за да се постигнат максимални резултати. Втората фаза протича след двуседмичния режим и се състои в правилно балансирана храна.

Диетата се базира на някои основни правила, спазването, на които гарантира успех:

- задължителни закуска, обяд и вечеря
- забранени са захарта, пържените храни, варените храни и сладките изделия
- забранена е консумацията на алкохол
- задължителен дневен прием от два литра вода
- сурови моркови или целина са позволени за консумация между основните хранения
- забранени са всички подсладени и газирани напитки
- позволени са напитки като кафе, чай, обезмаслено прясно мляко, но без захар
- консумацията на масло, маргарин или олио е забранена
- подправките, солта и пикантните храни са забранени
- леките физически упражнения са препоръчителни

През първия ден от диетата менюто е следното:


закуска

  • плод или сок от грейпфрут, филийка сухар или кафе, чай без захар

обяд

  • шунка или друг вид колбас на скара със задушени домати, чаша чай без захар

вечеря

  • риба на скара със зеленчукова салата


Втори ден


закуска

  • плод или сок от грейпфрут, филийка сухар или кафе, чай без захар

обяд

  • риба тон на скара и сезонни плодове

вечеря

  • зеленчукова салата по избор и омлет


Трети ден



закуска

  • плод или сок от грейпфрут, филийка сухар или кафе, чай без захар

обяд

  • плодова салата

вечеря

  • телешка пържола на скара с домати, целина и краставица

 

Четвърти ден

 


закуска

  • плод или сок от грейпфрут, филийка сухар или кафе, чай без захар

обяд

  • печено пилешко месо със спанак или зелен боб

вечеря

  • плодова салата и чаша нискомаслено кисело мляко

 

Пети ден

 


закуска

  • плод или сок от грейпфрут, филийка сухар или кафе, чай без захар

обяд

  • печено месо на скара (пилешко, пуешко)

вечеря

  • риба или морски дарове на скара или печени

 

Шести ден

 


закуска

  • плод или сок от грейпфрут, филийка сухар или кафе, чай без захар

обяд

  • плочка сирене около 100 грама и зеленчукова салата

вечеря

  • плодова салата и чаша нискомаслени кисело мляко

 

Седми ден

 


закуска

  • плод или сок от грейпфрут, филийка сухар или кафе, чай без захар

обяд

  • печено агнешко месо с домати, зелена салата, чаша кафе или чай

вечеря

  • омлет, извара или печени тиквички, чаша чай или кафе без захар

 

Режимът се повтаря още една седмица, след което се преминава към втората фаза от хранителния план, включваща поддържането на килограмите. Важно е да споменем, че диетата не е подходяща за прилагане от бременни жени, чувствителни хора, подрастващи.

Първият етап от диетата има мотивиращ ефект, с цел бързо освобождаване от излишните килограми. Вторият се прилага, за да се запази желаното тегло, балансирайки режима с храната и избягвайки обратния ефект.

По статията работи: Русиана Михайлова

Източник: www.tomadieta.com

Снимка: stopdrugshortages.org 

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛайфстайлДиетиПсихологияЗдравни съветиХранене при...ЛюбопитноСнимкиАлтернативна медицинаСпортТестовеЛеченияНормативни актовеРецептиИнтервютаОрганизацииЗаведенияБотаникаКалкулаториПроизводители