Начало Хранене Диети За бързо отслабване Седемдневно отслабване с грейпфрут и зелен чай (подробно меню)

Седемдневно отслабване с грейпфрут и зелен чай (подробно меню)

Седемдневно отслабване с грейпфрут и зелен чай (подробно меню) - изображение

Грейпфрутът е цитрус, който може да помогне за загубата на излишни килограми от телесното тегло, да подсили имунитета, да придаде тонус, да ви зареди с добро настроение и оптимизъм. Уникалността на плода като средство за отслабване се дължи на флавоноида нарингин, който заставя черния дроб активно да изгаря мазнини.

Грейпфрутът е естествен антиоксидант, съдържа голямо количество витамини C, B, D, Р, A, нормализира дейността на храносмилателната система, допринася за функционирането на черния дроб.

За да даде очакваните резултати, следващата диета, основаваща се на консумацията на цитруса, изисква промяна на културата на хранене. А именно: намаляване на приема на калории (до 800 ккал на ден), пълно въздържание от употреба на захар, сол, остри сосове и подправки (изключение е само червеният пипер). Всеки ден се пие зелен чай.

Хранителният режим е едноседмичен и дава възможност за отслабване между 3 и 7 килограма, като с точно колко ще се намали теглото ви зависи от самия организъм, активността и начина на живот, който водите изобщо.

Ден първи

  • Закуска: 1 грейпфрут или прясно изцеден сок от цитруса, 50 грама нетлъста шунка, зелен чай;
  • Обяд: 1/2 грейпфрут, салата от зеленчуци, овкусена с лимонов сок (зеленчуците, които използвате, не трябва да съдържат големи количества нишесте), зелен чай;
  • Вечеря: 1/2 грейпфрут, 150 грама сварено нетлъсто месо, 200 грама зелена салата, овкусена с лимонов сок, зелен чай.

Всеки следващ ден се консумира по половин грейпфрут на всяко хранене плюс останалите храни, изброени по-долу.

Ден втори

  • Сутрин: 2 яйца (сварени), зелен чай;
  • Обед: 50 грама обезмаслено сирене/кашкавал;
  • Вечер: 200 грама задушена във вода риба, 200 грама салата от зелени зеленчуци, овкусена с дресинг от лимонов сок и зехтин, филийка черен хляб;

Ден трети

  • Сутрин: 2 супени лъжици овесена каша (приготвена с вода) с 2-3 ядки (с изключение на фъстъци) и 4 супени лъжици обезмаслено кисело мляко.
  • Обед: чаша зеленчукова супа или прозрачен бульон с 2 сухара;
  • Вечер: 200 грама сварено пилешко месо, 2 запечени домата, зелен чай.

Ден четвърти

  • Сутрин: едно сварено яйце, чаша доматен сок, чай с лимон;
  • Обед: 200 грама салата от моркови и зеленчуци със зелено обагряне (краставици, листа зелена салата, броколи, сладки чушки, целина), подправена с дресинг от зехтин и лимонов сок, черен хляб (една малка филия);
  • Вечер: 300 грама задушени зеленчуци (с изключение на картофи и царевица), зелен чай.

Ден пети

  • Сутрин: 250 грама плодова салата (от грейпфрут, портокал и ябълка), чаша зелен чай;
  • Обед: 1/2 грейпфрут, едни печен голям картоф, 200 грама зелева салата;
  • Вечер: 1/2 грейпфрут, 200 грама телешки стек, запечен домат или доматен сок.

Менюто за шести и седми ден може бъде като някое от предходните дни, изберете това, което ви е допаднало най-много.

За да не изпитвате силен глад по време на диетата, между основните хранения е позволено да изяждате по една ябълка или да изпивате по чаша обезмаслен кефир. Веднъж дневно може да се поглезите, като подсладите зеления чай с чаена лъжица мед.


Противопоказания на диетата

Хранителният режим не е подходящ за хора, страдащи от гастрит и стомашна язва.

Жените в постменопауза е необходимо да се консултират с мамолог, преди да се подложат на диетата, тъй като редовната консумация на грейпфрут в този период е в състояние да доведе до развитие на рак на гърдата.


По статията работи: Радостина Райчева
Източник: passion.ru

Още по темата:

3.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияДиетиЛюбопитноЗдравни съветиБотаникаХранене при...ЛайфстайлСпортИсторияТестовеАлтернативна медицинаПсихологияРецептиЛеченияКалкулаториХрани и ястияСнимкиВидеоНормативни актовеНовиниИнтервютаОрганизацииЗаведенияПроизводители