Начало Хранене Диети За бързо отслабване Петдневна лятна диета за отслабване с до 5 килограма

Петдневна лятна диета за отслабване с до 5 килограма

Петдневна лятна диета за отслабване с до 5 килограма - изображение

Диетата за отслабване, която ви предлагаме, се определя като лятна, тъй като сред препоръчваните храни преобладават плодовете и зеленчуците, чието изобилие е именно през летния период от годината. Освен това тогава се активизират обменните процеси в организма, а със засиленото потене активно се изхвърлят шлаките и токсините от тялото.

Хранителният режим дава възможност да се отървете с до 5 килограма от телесното си тегло.

Първи ден

  • Закуска: неподсладен чай с малка ръжена филия (сухар или препечена);
  • Втора закуска: 200 грама обезмаслена извара;
  • Обяд: зеленчукова супа с риба (пригответе я от зеле, 100 грама риба, морков, картоф, лук, домати);
  • Вечеря: 200 грама микс от зеленчуци на пара или задушени без мазнина (лук, чушки, печурки, домати, моркови, тиквички, краставици, зеле, патладжани, тиква, чесън, бели гъби) с малка ръжена филия.


Втори ден

  • Закуска: неподсладено кафе и два ореха
  • Втора закуска: чаша обезмаслен или нискомаслен кефир, половин банан;
  • Обяд: зеленчукова супа (зеле, моркови, лук, картофи, домати) и 100 грама телешко месо;
  • Вечеря: 200 грама сварени или задушени без масло зеленчуци (лук, чушки, печурки, домати, моркови, тиквички, краставици, зеле, патладжани, тиква, чесън, бели гъби и други) с малка филия ръжен хляб.

Трети ден

  • Закуска: кафе с малка ръжена филия (препечена или сухар);
  • Втора закуска: чаша нискомаслен или обезмаслен кефир, половин чаша ягоди или касис;
  • Обяд: зеленчукова супа (зеле, моркови, лук, картофи, домати) и 100 грама пилешко месо;
  • Вечеря: 200 грама зеленчуци на пара или задушени без мазнина (лук, чушки, печурки, домати, моркови, тиквички, краставици, зеле, патладжани, тиква, чесън, бели гъби и други) с малка филия ръжен хляб.

Четвърти ден

  • Закуска: неподсладен чай и сухар;
  • Втора закуска: 100 грама салата от прясно зеле и две сварени пъдпъдъчи яйца;
  • Обяд: зеленчукова супа (лук, чушка, домат, картоф, зеле) и 100 грама риба;
  • Вечеря: 200 грама зеленчуци на пара или задушени без мазнина (лук, чушки, печурки, домати, моркови, тиквички, краставици, зеле, патладжани, тиква, чесън, бели гъби и други) с малка филия ръжен хляб.

Пети ден

  • Закуска: неподсладен чай и половин чаша сезонни ягодоплодни;
  • Втора закуска: чаша обезмаслен или нискомаслен кефир и ядките на два ореха;
  • Обяд: зеленчукова супа (зеле, моркови, лук, домат, картоф) и 100 грама телешко месо;
  • Вечеря: 200 грама зеленчуци на пара или задушени без мазнина (лук, чушки, печурки, домати, моркови, тиквички, краставици, зеле, патладжани, тиква, чесън, бели гъби и други) с малка филия ръжен хляб.

Зеленчуковата супа, която присъства в менюто не трябва да се приготвя със запържени зеленчуци. Съчетанията на последните могат да бъдат най-различни. Колкото до месото и рибата, не ги пържете, може да приготвите на пара или да сварите заедно или отделно от супата.


Редактор: Радостина Райчева
Източник: edaplus.info
Снимка: cosmo.com.ua

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияДиетиЛайфстайлЗдравни съветиХранене при...ЛюбопитноИсторияСпортТестовеАлт. медицинаПсихологияБотаникаРецептиЛеченияКалкулаториАнкетиСнимкиВидеоНормативни актовеНовиниЗаведенияОрганизацииИнтервютаПроизводители