Начало Хранене Диети За бързо отслабване Едноседмична диета за отслабване с разнообразно ежедневно меню

Едноседмична диета за отслабване с разнообразно ежедневно меню

Едноседмична диета за отслабване с разнообразно ежедневно меню - изображение

Диетата за отслабване, с която ще ви запознаем в следващите редове, е с едноседмична продължителност и се основава на три принципа:

1. "Монотонност" на продуктите. Някои храни действат различно на хората. Ако при едни помагат за отслабване, то при други влияят точно обратното - от консумацията им се пълнее.
2. Рязко ограничаване на калориите.
3. Отслабване, благодарение на химични процеси, произтичащи в организма. Например: диетата, основаваща се на прием на протеинови продукти, повлиява в голяма степен метаболизма.


Разбира се, може да се предположи, че еднообразното хранене лесно ще се справи с излишното тегло. Но веднага ще ви кажем, че не е точно така. Седем дни са достатъчно дълъг период за придържане към меню с драстични ограничения. Това означава, че последиците за организма може да бъдат сериозни.

Освен това, строгите диети подлагат тялото на силни ограничения в храненето, които бързо го изтощават (за няколко дни), а липсата на сили повлиява неблагоприятно процеса на отслабване.

Към избора на диета следва да се подходи изключително отговорно. Не е учудващо и това, че в такъв кратък период е възможна загуба на много килограми, макар задачата да не е сред най-леките.

Необходимо е и да се знае, че рязкото и абсолютно отказване от обичайно приемани продукти, е забранена категорично, тъй като това би могло да се отрази лошо върху организма.

Седемдневната диета дава възможност за намаляване на теглото с 10 килограма, но преди да се подложите на нея (или на какъвто и да било друг режим за отслабване), задължително трябва да направите оценка на здравословното си състояние. Това е от особено значение за хората, които имат нужда да се отърват от 30 и повече килограми. Разбира се, консултацията с диетолог е повече от препоръчителна.

Менюто, посочено по-долу, включва в себе си разнообразни за всеки от дните продукти. През тази седмица е необходимо да не се консумират захар, сосове и сол. А от кафето и чая е добре да се откажете до момента, в който не постигнете крайните желани резултати.

Литър и половина обикновена вода е задължителното количество, което трябва да се изпива всеки ден.


Менюто:

  • Първи ден - 6 сварени яйца;
  • Втори ден - 1 килограм извара с ниска масленост;
  • Трети ден - 300-350 грама пилешко филе, приготвено на пара;
  • Четвърти ден - 100 грама ориз, сварен в литър вода;
  • Пети ден - 5 сварени (цели и необелени) картофа;
  • Шести ден - 1 килограм ябълки;
  • Седми ден - 1-1,5 литра обезмаслен кефир.

След приключване на диетата, не претоварвайте отново стомаха си. Преминете към обичайното си хранене постепенно и плавно.


По статията работи: Радостина Райчева
Източник и снимка: xvatit.com

Още по темата:

3.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиДиетиЛюбопитноХранене при...ЛайфстайлИсторияСпортПсихологияТестовеАлтернативна медицинаБотаникаРецептиЛеченияКалкулаториСнимкиНормативни актовеИнтервютаНовиниЗаведенияОрганизацииПроизводители