Начало Хранене Диети С дълготраен ефект Диета за плосък корем

Диета за плосък корем

Диета за плосък корем - изображение

Целта на следващата диета е с нейна помощ да се радвате на стегнат и плосък корем, който трябва да изглежда по един и същи начин, и когато стоите прави, и когато лежите по гръб. Разбира се, такъв ефект трудно може да се постигне без физически упражнения, затова ще ви предложим и такива, които да прилагате в комбинация с хранителния режим. Диетата за плосък корем изключва приема на сол и ограничава на продуктите, от които коремът расте. Такива са: бял хляб, баници, сладки изделия, торти. Старайте се да се храните редовно и по малко. На трапезата ви да присъстват достатъчно портокали, лимонов сок и крес салата. Пийте по-малко кафе и повече вода.

 

Менюто

  • Закуска (изберете един от предложените варианти):

- чаша диетично кисело мляко, 1 портокал;

- 1 рохко яйце, 2 сухара.

  • Обяд - 250 грама пилешко месо (без кожа) или риба, голяма порция смесена салата.
  • Вечеря - един пържола на скара, 75 грама сварен фасул, 1 портокал.

 

  • Обядът и вечерята може да размените. 
  • През деня има две междинни хранения, които включват 1 шоколадово блокче и чиния постна супа.

 

Упражненията

Седнете на стол, изправете гърба, свийте коленете, а стъпалата да са притиснати към пода. Изпънете ръцете напред, отпуснете брадичката надолу, издишайте, стегнете мускулите на корема и бавно се наклонете към пода. Вдишайте, издишайте и се върнете в изходно положение.

Направете упражнението 5 пъти първоначално и увеличавайте постепенно. Много помагат и познатите ни от училище още класически коремни преси.

Още по темата:

4.2, 6 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛюбопитноДиетиЛайфстайлЗдравни съветиХранене при...Алт. медицинаКалкулаториЛеченияСпортНовиниИсторияТестовеПсихологияБотаникаРецептиСнимкиВидеоИзследванияФизиологияКлинични пътекиАнкетиНормативни актовеЗаведенияОрганизацииИнтервютаПроизводители