Начало Хранене Диети За бързо отслабване Диета за отслабване "Стълбата" - същност, етапи, предимства и недостатъци - част 1

Диета за отслабване Стълбата - същност, етапи, предимства и недостатъци - част 1

Диета за отслабване Стълбата - същност, етапи, предимства и недостатъци - част 1 - изображение

Съществува ли комплексна система за намаляване на телесното тегло, която да обхваща абсолютно всички въпроси, свързани с храносмилането, усвояването на храната и обмяната на веществата? Болшинството от съвременните диети не могат да се похвалят с балансирано меню. Обикновено нещо важно се пропуска, поради което килограмите след това просто се връщат обратно или се нарушават функциите на някои вътрешни органи. Какво да правим тогава? Има ли възможност да се балансират всички процеси и да се постигне положителен резултат дългосрочно? Отговорът е "Да". Диетата за отслабване "Стълбата" е един от многото методи, позволяващи да се засегнат всички процеси в организма, те да се подобрят и теглото да се намали до желаното.


Същността

Защо програмата се нарича точно така? На какво се основава?

  • "Стълбата" е цял комплекс от пет разнообразни системи на хранене за всеки отделен ден, които изпълняват определена задача и повлияват нужните органи. Резултатът от такова съчетание практически е мигновено и трайно намаляване на теглото.
  • Процесът на отслабване започва с мощно пречистване на червата, кръвта и продължава с възстановяване и енергиен тласък, насищане на организма с полезни вещества, а завършва с триумфално шествие в чест на победата над ненужните килограми.

Често избавянето от мазнините не се случва заради психическата бариера, която с тази програма се превъзмогва лесно. Ето как:

През първия ден от диетата нарисувайте стълба с пет стъпала, върху всяко от тях напишете менюто, съответстващо на етапа/деня.
В края на отслабването се претеглете и запишете резултата върху листа. Това ще потвърди успешното завършване на етапа и ще ви даде допълнителен стимул да продължите по-нататък.

Сигурно се досещате, че етапите, от които се състои програмата, са пет. Те изглеждат така...

 

Етапите

  • Пречистване на органите от застоялата вода, солите на тежките метали, токсините, шлаките и други вредни вещества и остатъчни продукти на обмяната.
  • Ден за почивка: организмът набира сили преди основния период, когато ще му се наложи да се бори с мастните натрупвания.
  • Етап три се състои в активната употреба на продукти с високо съдържание на въглехидрати, което в резултат осигурява на тялото необходимата енергия за по-бързо ефективно преработване на постъпваща храна и, съответно, деленето на мазнините.
  • През четвъртия ден, респективно, четвъртия етап, започва активно избавяне от подкожната мазнина. Специално внимание следва да се обърне на мускулната маса, за да не се изгуби тя.
  • За финал организмът се справя с остатъците от мастните натрупвания, настъпва фиксиране на резултатите.


Правилата

  • Строго следвайте етапите. Тяхното коригиране и пренастройване според вашите желания е категорично забранено.
  • Всяко отклонение от менюто, гладуване или "празнични" почивки са недопустими.
  • Храненето да бъде разделно - минимум 4-5 пъти дневно.
  • Да се пие вода, колкото нужда имате, в подходящото време, но не по-малко от литър и половина дневно.
  • От физическите натоварвания не трябва да се отказвате, но намалете тяхната интензивност.
  • За съставяне на менюто използвайте натурални продукти, не много сладки, с ниска масленост и максимално пресни. Откажете се от недомашните продукти и ястия.
  • Препоръчва се минимална термична обработка на продуктите и ястията, като се предпочитат варенето, задушаването и печенето. Пърженето е абсолютно забранено. Продуктите да се консумират в суров вид, където има такава възможност.
  • Ако изпитвате глад, а дневният ви лимит храна е изчерпан, най-добре изпийте чаша вода или прясно мляко. Не трябва да превишавате нормата за деня.
  • Излезте от диетата максимално грамотно, като плавно преминете към обичайното си хранене.


Предимствата

  • Безопасност

Комплексният подход за намаляване на килограмите няма негативни последствия за отслабващия (освен в случаите, при които диетата е противопоказна).

  • Ефективен резултат

При правилен подход в рамките на 5 дни може да свалите до 3 килограма, като има и случаи на отслабване до 8 килограма.

  • Подходящ за спортисти

Възможността за съчетаване на програмата с физически натоварвания я прави подходяща за спортисти.

  • Достъпност

Продуктите, влизащи в състава на менюто, са напълно достъпни, както по отношение на тяхното набавяне, така и що се отнася до цената им.

  • Намаляване обема на стомаха

С такова хранене се намалява обемът на стомаха, което води до намаляване и на апетита, както и до по-бързо засищане дори при консумация на малки порции.

  • Максимално се ускорява обмяната на веществата.
  • Лесен за изпълнение режим.


Недостатъците

  • Еднообразие на менюто.
  • Множество противопоказания: Както казахме по-горе, системата за отслабване "Стълбата" не е подходяща за хора, страдащи от проблеми със стомашно-чревния тракт, бременни жени, при непостоянно кръвно налягане, за лица под 18-годишна възраст и други.
  • Възвръщане на килограмите: Изгубените килограми ще се възвърнат, ако преходът към обичайното хранене не бъде правилен и плавен. За запазване на отличните резултати, които се постигат, ще трябва да положите усилия, като за в бъдеще поддържате храненето си в норма: да внимавате какво, колко и кога ядете.
Във втората част ще ви запознаем с менюто за всеки един от етапите/дните на диета "Стълбата".

 

Редактор: Радостина Райчева
Източник: vdiete.ru

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиДиетиЛюбопитноЛайфстайлСпортПсихологияСнимкиХранене при...Алт. медицинаНовиниИсторияРецептиТестовеБотаникаЛеченияКалкулаториПроизводители