Начало Хранене Диети Полезно Диета за красиви крака

Диета за красиви крака

Диета за красиви крака - изображение

Ах, тези крака! Мечтата на всяка жена, и още повече на всеки мъж, са красивите крака. Но как да ги изваем до перфектност, за да не разочароваме половинките и себе си? Просто намерете време, за да се погрижите подобаващо за тази така важна част от вашето тяло. Ние може само да ви помогнем с няколко съвета по отношение на храненето.

Да започнем с това, че пътят към истинската и трайна загуба на килограми е здравословното хранене. Що се отнася до краката, те биха могли да отслабнат с обикновена диета, но пък може и това да не е достатъчно и да се наложи да прибегнете към индивидуален подход, за да постигнете желаните резултати.

Методите

Първите стъпки, които трябва да направите, е да намалите калоричността на менюто си и да се насочите към здравословен начин на живот. Диетолозите неслучайно препоръчват отказа от тлъстите ястия, тъй като мазнините се "лепят" точно по бедрата, разваляйки хармоничната фигура.

Забравете мазните и пържени храни, избирайте постни гозби. Красиви крака се оформят с помощта на зеленчуците, нетлъстите меса и риба, обезмаслените млечни продукти. В месото има голямо съдържание на животински белтък, който укрепва мускулатурата. Зеленчуците дават на организма необходимите му витамини и полезни вещества. Едва ли не знаете тези факти. Всъщност тайната се крие в самия прием на храната.


Особеностите на диетата

Всичко е много просто. Закуската и обядът трябва да бъдат леки, а вечерята дава възможност да се поотпуснете малко, но само при положение, че предходните две хранения се причисляват към здравословните и полезните.

Закуската.
Може да си хапнете питка или препечена филийка, обезмаслени млечни продукти и пресни зеленчуци.

Обядът.
Филия пълнозърнест хляб, няколко лъжици сварен боб или банан, 100 грама сварена риба.

Вечерята.
Може да изядете голяма порция нетлъсто месо, пилешко или риба с порция зеленчукова салата, сварени пресни картофи, тиквички или други зеленчуци.

Разбира се, няма как да минете без физически упражнения, защото освен слаби, краката трябва да бъдат и секси. Затова се насочете към фитнеса.

Старайте се да вървите поне 30 минути ежедневно. Ако нямате тази възможност, възползвайте се от помощта на бягащата пътечка или велоергометъра.

Вечер, прибирайки се у дома, легнете по гръб и вдигнете краката си. Само ги подпрете на стената и останете така няколко минути. Това ще помогне за премахване на умората и за по-добро кръвообращение.

Преди сън използвайте кремове против отоци, умора и суха кожа, както и срещу разширени вени (профилактично).

Редовно си правете масажи с бадемово и кедрово масла. Така ще омекотите кожата и ще възстановите кръвообращението.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияДиетиЛайфстайлЗдравни съветиЛюбопитноХранене при...ИсторияСпортТестовеАлтернативна медицинаПсихологияБотаникаРецептиЛеченияКалкулаториНовиниЗаболявания (МКБ)СнимкиНормативни актовеОрганизацииЗаведенияИнтервютаПроизводителиСпециалисти