Начало Хранене Диети За бързо отслабване Деветдневна диета за бързо отслабване, включваща мед

Деветдневна диета за бързо отслабване, включваща мед

Деветдневна диета за бързо отслабване, включваща мед - изображение

Остават ви броени дни до дългоочакваната ваканция на плажа, а зимата е оставила своя отпечатък върху фигурата ви? Вече нямате повод за притеснение, защото следващата деветдневна диета за бързо отслабване, включваща мед, ще ви помогне да влезете във форма навреме, ще ви възвърне самочувствието и доброто настроение, което от своя страна ви гарантира една наистина прекрасна почивка, по време на която може спокойно да се излежавате върху горещия пясък.

С какво да започнете?

Първо трябва да кажем, че придържането към хранителния режим, с който предстои да ви запознаем, дава възможност за ежедневна загуба на 500-1000 грама от телесното тегло. Това не е никак малко и разбирате, че представлява сериозен стрес за организма. Затова, преди да пристъпите към такова отслабване, консултирайте се с лекар. Хората, които страдат от стомашна язва, някои сърдечни заболявания и дори от най-обикновена настинка, не бива да се насочват към тази диета.

Важно е да уточним също, че отслабването, последвано от преяждане и повторно натрупване на килограми, никак не е здравословно. Затова, за да поддържате добри фигура и здраве, е необходимо да бъдете умерени в храненето непрекъснато.


Същност на диетата

Диетата се състои от три тридневни етапа, през всеки от които се консумира еднаква храна. Ще видите точните рецепти за приготвянето на порциите, както и ще научите какво се случва с тялото ви през това време.


Етапите

  • Първи етап: 3 дни само ориз, вода и мед

В рамките на един ден следва да се изяждат 250 грама дългозърнест бял ориз (не използвайте див кафяв). Да се изпиват 2-2.5 литра филтрирана алкална негазирана вода. Менюто включва и 3 чаени лъжици мед.

ориз

Вечерта преди консумацията на ориза, залейте порцията бели зрънца със студена вода. На следващата сутрин отцедете течността, използвайки гевгир, след което старателно изплакнете ориза под течаща вода (целта е да се отмие нишестето). Сложете зърната в тенджера, залейте ги с гореща вода в съотношение 1:2 и варете в продължение на 15 минути. Готовия ориз разделете на 5-6 равни части, които консумирайте в рамките на целия ден, като не трябва да допускате да изпитвате глад.

Последната порция трябва да бъде приета до 20:00 часа. Успоредно с хапването на ориза пийте и вода (количеството за деня да не е по-малко от посоченото по-горе), като тя също следва да бъде разпределена на равни части. Големи дози от нея не трябва да се изпиват вечер или след 19:00-20:00 часа следва да имате останала само една неизпита чаша вода.

Медът се приема до три пъти дневно по една чаена лъжица, като той не се намазва върху храна, а се яде чист заедно с порцията ориз (и водата).


Какво се случва с организма през това време?

В случая оризът действа като ентеросорбент, пречиствайки червата от токсини и шлаки, които несъмнено са се натрупали с времето.

 

  • Втори етап: 3 дни само пилешко (или риба), вода и мед

За ден пилешкото месо, което трябва да изядете, е около 1.200 - 1.300 кг. Вариант е да хапвате и нетлъста риба в количество не повече от 700-800 грама и през ден (т.е. тя може да бъде консумирана през първия и третия ден или само през втория). Количеството на водата остава същото като пред първия етап - минимум 2-2.5 литра, лъжичките мед отново са до три.

пилешко филе

Вечерта преди деня за пиле/риба, пригответе избрания продукт на пара. На следващата сутрин първо изпийте чаша вода и тогава преминете към закуската. Ако това е пилешко, отстранете кожата му. Преди да разпределите месото на 5 равни части, първо го обезкостете и смесете бялото и червеното, за да консумирате от всички части на пилето при всяко хранене. Последният прием да не бъде по-късно от 19:00 часа.

В случай че изборът ви е риба, разделете я на шест равни части. Към нея може да добавите стрък (около 2 сантиметра) от любимата си зелена подправка (копър или магданоз например) и да овкусите с няколко капки лимонов сок.

Рибените и пилешки дни може да се редуват, но не и да се смесват двата продукта в един ден. Не забравяйте за водата и лъжичките мед.


Какво се случва в организма през това време?

Тялото се насища с белтъчини, преборва се с мазнините.

 

  • Етап 3: зеленчуци, вода и мед

Последният етап изисква ежедневна консумация на 1 килограм зеленчуци, както и познатите количества вода и мед.

Когато подбирате зеленчуците, отдайте своите предпочитания на обагрените в бяло и зелено (обикновено зеле, лук, млади тиквички). Не трябва да изключвате цвеклото, морковите и доматите, но да бъдат по-малко от останалите продукти с бял и зелен цвят. 

зеленчуци

Може да нарежете ситно 500 грама зеленчуци и да ги задушите във вода или да приготвите на пара, а останалото количество да консумирате под формата на салата. След това разделете всяко от двете ястия на три части и храната за деня е готова. Редувайте пресните и задушените зеленчуци през деня, като не забравяте да пиете вода и да се подсладите с мед.


Рецепта за салатата

Необходими продукти:

  • 1 глава сурово цвекло
  • 1 суров морков
  • няколко листа прясно зеле
  • малко зеленолистни
  • няколко капки лимонов сок
  • 1 чаена лъжица зехтин
  • 1 супена лъжица вода

Начин на приготвяне:

Обелете моркова и цвеклото, настържете ги едро. Зелевите листа накълцайте ситно. Смесете зеленчуците, овкусете ги с лимоновия сок, зехтина и налейте лъжица вода (така салатата ще бъде по-сочна).


Какво се случва в организма през това време?

Възстановява се витаминно-минералният комплекс в тялото. Освен това намалява обемът на корема, тъй като салата от пресни зеленчуци е своеобразна "метла", която почиства червата.

 

При стриктно придържане към диетата обикновено телесното тегло намалява с около 4-5 килограма за деветдневния период. Има и късметлии, които се радват на свалени 6-9 килограма, но това зависи от организма и начина на живот, който води всеки отделен човек.


Важно!!!

Диетата не може да се определи като "гладна", но тя не е лека за организма, затова е необходимо да не се подлагате на физически натоварвания, докато се придържате към нея (прекратете фитнеса, спорта изобщо).

 

Как да запазите постигнатите резултати?

Приключили сте с диетата и е време да се върнете към нормалното си хранене. Следват някои препоръки, които ще ви помогнат да се радвате дълго на новото си тяло.

Изключете от менюто си:

  • прекалено солените продукти (осолена риба например);
  • колбаси и пушени храни;
  • ядки, семена, чипсове;
  • десерти, сладкарски изделия, обикновен хляб;
  • подсладени газирани напитки.

Добавете в ежедневното си меню:

  • по 50 грама обезмаслени сирена;
  • по 3-4 филийки диетичен хляб.

Навиците, които да запазите и след приключването на диетата:

  • продължавайте да пиете по 2,5 литра вода всеки ден;
  • графикът на хранене следва да остане същият както по време на диетата (не по-рядко от 4 пъти дневно, а порциите да бъдат с грамаж 250 грама);
  • не вечеряйте след 19:00 часа.

 

По статията работи: Радостина Райчева
Източник: balkans.kp.ru
Снимки: polzavred.ru; karvinglife.ru; superdeal.ua; absurdu.net

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияДиетиХранене при...Здравни съветиЛюбопитноИсторияЛайфстайлСпортТестовеАлт. медицинаПсихологияБотаникаРецептиЛеченияКалкулаториАнкетиСнимкиВидеоНормативни актовеНовиниИнтервютаЗаведенияОрганизацииПроизводители