Начало Хранене Диети За бързо отслабване Варианти за отслабване с диня

Варианти за отслабване с диня

Варианти за отслабване с диня - изображение

Диетите за отслабване невинаги са поносими и не са чак толкова приятни, но плодовите и зеленчуковите варианти са вкусни, а и безспорно полезни. Друг техен плюс е това, че не се налага приготвяне на ястия, което от своя страна означава повече време за любимите ви занимания. Затова в следващите редове ви предлагаме един такъв - отслабване с диня. Той прекрасен летен начин за отслабване, който има пречистващ ефект.

Преди да се запознаете с хранителния режим, нека видим защо сочният плод е полезен за организма.

Динята е богата на пектини, витамини, целулоза, антиоксиданти и още редица вещества, от които човешкият организъм се нуждае, за да бъде здрав и да функционира правилно.

Само резен от плода може да удовлетвори дневната необходимост на човек от калий и натрий, което е полезно за сърцето и електролитния баланс.

Плодът има витамини от групи В, РР, А, също С, Е и бета-каротин. Микроелементите са представени от калий, калций, фосфор, магнезий, натрий, желязо.

Що се отнася до пречистването, сокът от диня е отлично средство за извеждането на шлаки и вредни вещества от тялото, пречиствайки бъбреците. Въпреки това, е необходимо да се знае, че хората, които имат бъбречни проблеми, не трябва да се придържат към подобно хранене, с оглед голямото натоварване върху органа. Това е основното противопоказание за спазване на тази диета.

За да се постигне бързо отслабване с няколко килограма, в продължение на 3-4 може да се консумира само диня, като понякога се допуска изяждането на филийка пълнозърнест хляб. Раздялата с 3-4 килограма от телесното тегло е гарантирана.

Друг вариант за намаляване на теглото с помощта на сочния плод е като заедно с него се консумират обезмаслена извара и оризова каша.

Примерно меню

  • Закуска: 200 грама обезмаслена извара, 2-3 резена диня
  • Втора закуска: 1 резен диня
  • Обяд: Оризова каша със сол, сварена във вода (не в прясно мляко), 2-3 резена от плода
  • Следобедна закуска: 50 грама извара, диня
  • Вечеря: оризова каша, диня

Изварата и оризът неслучайно са подходящо допълнение към летния плод и сега ще кажем защо.

Оризът прекрасно стимулира чревното храносмилане и не дава възможност на стомаха да мързелува, а динята се преработва лесно.

Изварата обогатява организма с необходимите му животински белтъчини и калций, който в хода на диетата се отмива от костната тъкан.

Резултатите, които могат да се очакват, обикновено са равни на 3-4 килограма, свалени за 4-5 дни.


Динената диета не трябва да се прилага за дълъг период от време, тъй като организмът се изтощава. След двуседмична почивка може отново да спазвате режима за няколко дни.

Методът, основаващ се на консумация на сочния плод, е работещ и приятен начин за намаляване на телесното тегло, за оздравяване на храносмилателните органи и пикочно-половата система, освен това кожата става по-свежа и по-нежна.

 

По статията работи: Радостина Райчева
Източник: slimsecret.ru
Снимка: bleskk.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиЛюбопитноДиетиХрани и ястияСнимкиРецептиЛайфстайлАлтернативна медицинаБотаникаСпортХранене при...ИсторияНовиниТестовеПсихологияЛеченияПроизводителиКалкулатори