Начало Хранене Диети За бързо отслабване Седемдневна диета с прием на белтъчини, мазнини и въглехидрати

Седемдневна диета с прием на белтъчини, мазнини и въглехидрати

Седемдневна диета с прием на белтъчини, мазнини и въглехидрати - изображение

Седемдневната диета, която ще прочете сега, ще ви помогне да се избавите от 5 килограма от теглото си. Нейните плюсове са, че е изключително разнообразна и включва както белтъчини, така и мазнини и въглехидрати. Да! Без тези съставки човешкият организъм не може да функционира нормално, затова следва да му ги набавяме в разумни и достатъчни количества. В случай че имате повече от пет излишни килограма, може да продължите хранителния режим още седмица.


Първи ден

  • Закуска: малка порция обезмаслена извара и чаша зелен или билков чай;
  • Обяд: 100 грама сварена нетлъста риба, 1 домат и няколко листа зелена салата;
  • Следобедна закуска: шепа сушени плодове;
  • Вечеря: порция салата от зеле и моркови, сварен боб.


Втори ден

  • Закуска: порция овесени ядки с чаша натурално кисело мляко за пиене;
  • Обяд: сварено парче говеждо/телешко и сварен кафяв ориз;
  • Следобедна закуска: малък портокал;
  • Вечеря: варен боб и кисело зеле.


Трети ден

  • Закуска: няколко резена сирене/кашкавал и ръжен хляб, чаша зелен чай или билкова настойка;
  • Обяд: малко парче сварени пилешки гърди и порция зеленчукова супа;
  • Следобедна закуска: шепа сушени плодове;
  • Вечеря: сварен боб, 1 домат, 2-3 цели необелени сварени картофа.


Четвърти ден

  • Закуска: малка порция гръцка салата, чаша билкова настойка;
  • Обяд: сварен боб, зеленчукова салата;
  • Следобедна закуска: плодове по ваш избор, но не повече от 2 броя;
  • Вечеря: чаша обезмаслен кефир, сушени плодове.


Пети ден

  • Закуска: порция овесени ядки с натурално кисело мляко за пиене;
  • Обяд: малко парче пилешки гърди (сварени) и порция пилешка салата;
  • Следобедна закуска: шепа сушени плодове;
  • Вечеря: порция салата винегрет.


Шести ден

  • Закуска: малка порция овесена каша, приготвена с вода, без масло и захар, чаша зелен чай;
  • Обяд: малка порция зеленчукова супа, сварено месо по ваш избор;
  • Следобедна закуска: един грейпфрут;
  • Вечеря: сварен боб, пъстърва на пара.


Седми ден

  • Закуска: малка порция обезмаслена извара и чаша зелен или билков чай;
  • Обяд: 100 грама нетлъста сварена риба, може да изядете също 1 домат и няколко листа зелена салата;
  • Следобедна закуска: шепа сушени плодове;
  • Вечеря: порция салата от зеле и моркови, сварен боб.


Редактор: Радостина Райчева
Източник: evehealth.ru

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиДиетиСпортЛюбопитноЛайфстайлСнимкиХранене при...Алт. медицинаИсторияРецептиТестовеНовиниПсихологияБотаникаЛеченияКалкулаториПроизводители