Начало Хранене Диети Лечебни диети 3-дневна диета, с която ще прочистите тялото си от захарта

3-дневна диета, с която ще прочистите тялото си от захарта

3-дневна диета, с която ще прочистите тялото си от захарта - изображение

Консумацията на захар в наши дни е голям проблем и бич за човечеството. Често не се усещаме, че несъзнателно поемаме големи количества от сладостта, а това води до натрупванто на килограми.

При консумирането на прекалено много захар тялото използва само необходимото му количество, за да увеличи енергията си, а останалото се съхранява под формата на мазнини. Често хората, които обичат сладки храни, прекаляват и твърдят, че няма как да издържат дори и седмица без сладко. Въпреки че е трудно да се спре консумацията на сладки храни, то това не е невъзможно.

Отначало може да се почувствате зле и да изпитвате силно желание за захар, но се опитайте да устоите и помислете за дългосрочния ефект, а именнно да подобрите здравето си. Имайте предвид, че изкуствената захар се различава от натуралната, която се намира в плодовете например, затова не се притеснявайте да хапвате плодове, когато ви се дояде сладко.

Следвайте тази диета, за да намалите приема на захар и да изчистите тялото си от нея:

Ден първи:

закуска:

  • 1 чаена чаша овесени ядки с боровинки, бадеми и семена или 3 сварени или бъркани яйца

междинна закуска:

  • шепа ядки или плод

обяд:

  • пилешки гърди със задушени зеленчуци (като тиква, моркови, цвекло, ряпа, пащърнак, боб) и бадеми

вечеря:

  • риба на скара с купа зелен боб или сьомга с броколи и гъби

Втори ден:

закуска:

  • 1 чаена чаша овесени ядки с боровинки, семена и бадеми или три бъркани яйца и плодов сок

междинна закуска:

  • шепа ядки или един банан

обяд:

  • гриловани зеленчуци (като тиквички или чушки) с лимон, оцет и мащерка или салата от червено и бяло зеле с моркови, подправена с лимонов сок, зехтин, щипка сол и магданоз

вечеря:

  • печени или задушени зелени зеленчуци и супа от боб или печена треска със задушено китайско зеле, брюкселско зеле или задушена ряпа

Трети ден:

закуска:

  • 1 чаена чаша овесени ядки с боровинки, бадеми и семена, плодов сок

междинна закуска:

  • шепа ядки или плод

обяд:

  • 2 печени горни бутчета с розмарин, лимон и градински чай или печено пиле с лук, маслини и мащерка

вечеря:

  • гъбена супа с лук, чесън, моркови, целина, мащерка и дафинов лист или кафяв ориз с гъби, босилек и доматен сос

Детоксикиращи напитки:

Вместо да пиете подсладени напитки, изберете някой от тези варианти, с които ще ускорите метаболизма и ще прочистите организма си:

Вода с плодове

Изберете някой от тези плодове, нарежете го на парчета - грейпфрут, боровинки, ягоди, портокали - и добавете пресен розмарин и мента. След това напълнете подходящ съд с вода, сложете плода и съхранявайте в хладилник. Пийте през деня от напитката, която помага за прочистването на тялото от токсините и захарта. В допълнение, тя съдържат много естествена захар, полезна за организма. Вижте още идеи за плодова вода и ползите от нея.

Чай

Пийте зелен или неподсладен чай 3 пъти на ден. Зеленият чай е мощен антиоксидант, а диуретичното му действие подпомага премахването на мазнините и предотвратява задържането на вода.

Кафе

Колкото до кафето, не трябва да консумирате повече от едно черно кафе на ден - без захар.

Препоръчително е да пиете тези напитки през целия ден (с изключение на кафето).

Диета е много ефективна за намаляване на желанието за сладко, но е много важно да обърнете внимание на вашето цялостно хранене и да ограничите вредните храни, да увеличите приема на плодове и зеленчуци, както и да имате редовна физическа активност.

За framar.bg: Данна Панджарова
Източник: amazingmagazin.com
Снимка: indiafilings.com

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияРецептиХрани и ястияЗдравни съветиСнимкиЛюбопитноНовиниВидеоАлтернативна медицинаСпортЛайфстайлАнкетиЕ-тата в хранитеБотаникаПроизводителиЛечения