Начало Хранене Диети За бързо отслабване Тридневна диета със зеленолистни

Тридневна диета със зеленолистни

Тридневна диета със зеленолистни - изображение

Мнозина са скептично настроени спрямо различните диети, техните резултати и въздействия върху организма. Всеки режим, както и метаболизъм, са индивидуални, а храната се усвоява по своеобразен начин. Сложните и измерени до точен грамаж диети невинаги са гаранция, че ще постигнете желаните резултати.

По-скоро се придържайте към по-активен начин на живот и подбирайте правилно храната, която консумирате, за да поддържате баланс. Липсата на движение, храната "на крак", умората, стресът говорят за некачествен начин на живот, който може да подобрите.

Затова, периодично е необходимо да детоксикирате тялото по естествен начин, за да се чувствате по-бодри и позитивни. За целта е нужно да изберете три дни от седмицата, в които да консумирате зеленолистни зеленчуци под всякаква форма - сурови, в салатен микс, в ястия или напитки.

Какво да направите?

Като за начало започнете с подбора на продуктите. Изберете свежи, по възможност закупени от зеленчуков пазар, с ясни произход и отглеждане. Част от зеленчуците, които трябва да си набавите са: спанак, кейл (къдраво зеле), брюкселско зеле, коприва, марули, рукола, джоджен, магданоз, зелени чесън и лук, салата айсберг, листа пресен босилек, листенца мента, млечни листа от глухарче, лапад. Изброените са идеални източници на фибри, хранителни вещества, витамини и минерали. Освен, че ще постигнете резултат, ще засилите метаболизма и пречистите тялото си от токсини.

Как да консумирате зеленолистните?

Зеленчуците консумирайте под различна форма, съобразно личните предпочитания. За старт на деня опитайте здравословно смути, което се приготвя от спанак, кейл, листенца мента, джоджен или босилек, смесени с една лъжица мед и обезмаслено прясно мляко. Комбинациите за този вид напитки определяте самите вие.

диета със зеленолистни

В обедните часове пригответе супа от къдраво зеле, коприва и лапад, овкусени с джоджен, пресен чесън и лук. Или ментова крем супа с коприва и лапад. Изборът е ваш.

диета със зеленолистни

За вечеря, както и през останалото време, в което почувствате глад, хапвайте салати. Вариантите са различни. Примерно салата айсберг със зелен лук, листа спанак, рукола, гарнирана със сварено брюкселско зеле. Важно е да не режете листата, накъсвайте ги с ръце. По този начин запазват не само свежестта си, но и ценните си витамини.

диета със зеленолистни

Спазвайте примерната консумация три дни, но не прекалявайте. Прилагайте диетата ежеседмично, ако желаете по-често да разтоварите и пречистите тялото си.

 

 

Източници:  www.robinfoodtv.com
syleazenlife.canalblog.com
www.fitgewichtinevenwicht.nl

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияДиетиЛюбопитноЛеченияРецептиЗдравни съветиЕ-тата в хранитеБотаникаСнимкиЛайфстайлХранене при...ИсторияАлт. медицинаНовиниХрани и ястияПсихологияАнкетиСпортВидеоТестовеНормативни актовеЗаведенияИнтервютаОрганизацииКалкулаториПроизводители