Начало Хранене Хранене при Здравословно хранене Храни, които дават енергия - Първа част

12 здравословни хранителни продукта, които ни зареждат с енергия - Първа част

12 здравословни хранителни продукта, които ни зареждат с енергия - Първа част - изображение

Понякога просто се чувстваме уморени и силите не ни достигат за всичко, което ни се иска да свършим. Причините за това може да бъдат най-различни, но, ако няма съществуващ здравословен проблем, то вероятно имаме нужда от точните храни, които да ни "съживят".

Предлагаме ви селекция от 12 хранителни продукта, които ни зареждат с енергия. Освен че са вкусни и любими на повечето от нас, те са и полезни за организма, защото са богати на необходими за нормалната му работа вещества, което всъщност е и причината консумацията им да възвръща баланса в тялото. Когато ни се похапва нещо, за да залъжем глада, е добре това да бъде с подходящи храни, които не само да ни заситят, но и да не ни навредят, давайки ни заряд. Вижте кои са те...

 

Ябълки

Съдържат множество витамини и минерали, източник са на флавоноиди и полифеноли, които от своя страна са мощни антиоксиданти. Старайте се да изяждайте по 1 плод всяка сутрин, добавяйте ябълки и в плодовите коктейли.

Банани

Един от най-добрите източници на калий, който помага за поддържането на нормално кръвно налягане и сърдечната дейност на организма.

Червена чушка

Изключително богат зеленчук на антиоксидантните витамини А и С, необходими и за красотата на кожата. Ако ви се иска да хапнете нещо полезно, което и да ви засити, не се колебайте да схрупате една чушка. Може да добавите любим сос към нея.

Натурален шоколад

Ако обичате да си похапвате сладичко, то този продукт е идеален за целта. Сами разбирате, че е по-добрият избор пред сладките изкушения, предлагани масово, богати на рафинирано нишесте, разрушаващо витамините, необходими за получаването на енергия. Тъй като в състава на шоколада влиза захар, ограничете приеманото количество до около 60 грама дневно.

Тиквени семена

Те просто са истинско находище на минерали като магнезий, желязо, калций, на витамин К и белтъчини. Бъдете сигурни, че тиквените семена ще задоволят желанието ви да хапнете нещо, когато имате нужда да увеличите работоспособността си.

Моркови

Съдържат голямо количество целулоза, затова са отличен начин да притъпите острия глад, хапвайки полезен продукт.

Останалите 6 храни ще видите във втората част на материала.

5.0, 5 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияХранене при...ЛюбопитноРецептиЛайфстайлНормативни актовеПроизводителиБотаникаДиетиЗдравни съветиСнимкиНовиниИсторияСпециалистиСпортАлтернативна медицинаЛеченияАнкетиИнтервютаОрганизацииЗаведенияСоциални грижи