Начало Хранене Диети Полезно Какво да хапваме между основните хранения? 20 продукта, които няма да навредят на фигурата

Какво да хапваме между основните хранения? 20 продукта, които няма да навредят на фигурата

Какво да хапваме между основните хранения? 20 продукта, които няма да навредят на фигурата - изображение

Често ли ви се хапва нещо, когато не е време за обяд или вечеря? Ако в този промеждутък от време се храним обилно, това си е едва ли не втори обяд. Разбира се, резултатите не закъсняват и започваме да проучваме различни диети за намаляване на телесното тегло. Това съвсем не е необходимо. Всичко от което имаме нужда, когато изпитаме глад през деня между основните хранения, е да хапнем нещо, което едновременно ще ни засити, ще ни даде енергия и няма да се отрази неблагоприятно върху теглото ни. Звучи сложно, дори непосилно, нали? Но не е... Предлагаме ви списък с 20 предложения на продукти, които може да се консумират между храненията, без да доведат до напълняване.

 

  1. Ябълки - съдържат големи количества растителна целулоза.
  2. Бадеми - в тях също има много целулоза, която подобрява храносмилането, също така ценни протеини и микроелементи.
  3. Обезмаслено мляко или друг продукт, в състава на който влизат отново целулоза и белтъчини.
  4. Извара и няколко парчета авокадо.
  5. Леки крекери/бисквити с парченце риба тон (може от консерва).
  6. Зеленчуци в кора лаваш и шепа сварена леща.
  7. Скариди с лек сос и няколко ядки.
  8. Кисело мляко с мед и плодове.
  9. Печени круши, към които може да добавите малко обезмаслено сирене и канела.
  10. Салата от парченца тофу със зеленолисти по избор.
  11. Зеленчуци и соя, които може да подправите с малко нискомаслена заквасена сметана.
  12. Пилешки гърди, изпечени без мазнина (на скара или грил тиган) или сварени.
  13. Сварен боб с цветно зеле. Може да добавите скилидка чесън в ястието.
  14. Препечена филийка хляб с круша, поръсете с малко нарязани ядки по желание.
  15. Зеленчукова салата и леща, листа зелена салата.
  16. Десертно блокче от мюсли с ядки.
  17. Задушени бобови със зеленчуци и доматен сос.
  18. Задушени зеленчуци със соя.
  19. Твърдо сварени яйца и аспержи.
  20. Зелен чай, към който може да добавите резен лимон.


Редактор: Радостина Райчева
Източник: dobrohub.ru
Снимка: blog.weekmenu.by

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиХранене при...ЛайфстайлРецептиСпортСнимкиНовиниАлт. медицинаЛечения