Рекламни трикове за по-апетитни хранителни продукти
Рекламираните продукти винаги изглеждат перфектно на екрана, а колкото до качествата, вероятно всеки се е убедил, че онзи перилен препарат не може да се "справи" с всички петна. Че фигурата на супермодел не може да бъде постигната с онзи лосион за отслабване или хранителна добавка, която потиска апетита. Или че цветът на зъбния емайл се влияе почти незабележимо от пастата за зъби и усмивката ни не би могла дори да се доближи до онази на нелепо усмихнатите участници в рекламите. Излишно е да отваряме дума за дължината и вида на миглите след поставянето на спирала, за която се твърди, че увеличава обема и/или плътността с X процента…
Що се отнася до хранителните продукти, няма съмнение, че са доста апетитни и наблюдаването им води до повишено слюноотделяне. Но толкова примамливи ли са всъщност? Предлагаме ви да видим някои малки трикове, с помощта на които храната от рекламите изглежда идеална и много вкусна.
Трикове, използвани в рекламите на хранителни продукти
Картон за пухкаво парче торта
За да бъде тортата перфектна, е важен и кремът. Пухкав и идеален се получава, като между пластовете на сладкиша се слагат парчета картон, които след това се прикриват с крема. Това не допуска блатовете да прилепнат плътно един върху друг, а пълнежът помежду им е обемист.
Пасирани картофи вместо сладолед
В рекламата сладоледът се заменя с оцветено картофено пюре, което няма опасност да се разтопи при високи температури и гарантира отлични снимки на продукта, запазвайки формата му.
Пластилин за фиксиране на приборите
Забелязали ли сте, че приборите винаги са на точното място и под правилния ъгъл в чинията с храна в рекламите? Как се получава така, че те се задържат именно където трябва? Отговорът е – с помощта на обикновен пластилин, който се закрепя на гърба на вилицата, лъжицата или ножа. Понякога се използват и крепежни елементи.
За да се задържи сиропът върху сладоледа, се използва друг фиксиращ трик и това е покриването на десерта със салфетка, която заставя течната сладост да остане на необходимото място, без да се разтече.
Лепило или шампоан вместо прясно мляко
Прясното мляко в рекламните клипчета обикновено се заменя с ПВА лепило. Така зърнените храни ще се задържат на повърхността му, без да потънат. Същото важи и за млякото, добавено към кафето – бялата течност просто не се смесва с ароматната напитка. Подобен на лепилото ефект дава използването на шампоан.
Сапунени балончета за перфектна пяна и газировка
За да изглежда прясното мляко свежо в кадър, на повърхността му се слага малко сапунена пяна. А газираната вода придобива неустоими мехурчета благодарение на сапунени балончета и антиациди.
Моторно масло вместо сироп или мед
Вкусният и сочен мед, който се лее по телевизионния екран всъщност е... обикновено моторно масло.
За сиропа върху палачинките, подобно на меда, реално се използва съвсем обикновен препарат за полиране на мебели.
Примамлива пържола с помощта на боя за обувки
Апетитната препечена коричка върху месото се получава с помощта на... боя за обувки. За повече „цвят“ на хамбургера се разчита отново на същия трик, като се използва кафява боя.
Свежи плодове и зеленчуци с лак за коса или дезодорант
Ако се чудите как плодовете и зеленчуците в рекламите винаги изглеждат неустоимо свежи, ще ви кажем, че се напръскват с лак за коса, за да се постигне зашеметяващият ефект. Гроздето се „освежава“ и със спрей дезодорант.
РЕЦЕПТАТА е свързана към
- Добре е да знаете ...
- Любопитни факти от кулинарния свят
- Филмът Сам вкъщи от 1990, сравнен с рекламата от 2018 година
- 20 примера за това как са изглеждали рекламите на известни марки през миналия век
- Защо детето иска всичко, което вижда в рекламите и как да се справим с това
- 14 реклами, които крещят за промяна
- Креативни реклами на хранителни продукти
- 15 реклами върху асансьори, които ще ви развеселят
- Кампания против насилието над животни използва шокиращи образи, за да покаже, че нито едно животно не получава удоволствие от страданието
- 10 полезни неща, които да правим по време на рекламите
- Психологическо използване на сетивата в маркетинга
- В Русия се канят да ограничат рекламите за бързата храна
Коментари към Рекламни трикове за по-апетитни хранителни продукти