Начало Хранене Хранене при Хранене при отслабване За стройна фигура

Малки трикове за стройна фигура

Малки трикове за стройна фигура - изображение

През зимата човек напълнява средно с 2 до 5 кг. Причините се крият в обмяната на веществата, която се влияе от различните сезони.

Сигурно сте забелязали, че настроението ви се подобрява, след като изядете парче шоколад. Тайната е в хормонът на щастието - серотонин, който е изключително необходим и чието производство се стимулира от шоколада. Освен всичко останало, в него се съдържа голямо количество захар, така че, подобрявайки настроението си, ние получаваме излишни прости въглехидрати, които постепенно се превръщат в ненужни килограми. Ако шоколадът ви е слабост, използвайте някои хитрости: не се отказвайте напълно от него, но се старайте да консумирате само черен, с високо съдържание на какао, без пълнежи и примеси. Изяждайте по 2-3 парчета дневно, останалото количество си набавете чрез шоколадови аромати - пяна за вана, крем с аромат на шоколад, парфюм или ароматизатор с шоколадов нюанс - шоколадовата "атмосфера" се справя отлично със задачата.

В борбата за стройна фигура

Когато е студено, организмът изпитва нужда от постоянно постъпващи въглехидрати. Това се дължи на хормоналните промени, които водят до влошаване на усвояването им. Според нашите разбирания, въглехидратите са преди всичко сладки и тестени изделия. Заменете кифлите със сушени или пресни плодове, зеленчуци. Пийте прясно изцедели сокове: сокът от морков в комбинация с малко сметана ще ви снабди с каротин, а цитрусовите сокове - с витамин С. Режете плодовете на парчета, преди да ги консумирате, така ще се заситите по-бързо, отколкото ако ги изядете директно. Докато режем и почистваме плода, подсъзнателно приемаме, че храненето вече е започнало.

Бразилските орехи са подходящ хранителен продукт през зимата, който не е много популярен. Той е отличен източник на селен (помага в борбата с депресията), витамини от група В и витамин Е (необходими за производството на серотонин). Но помнете, че всичко е полезно, ако се консумира с мярка: не приемайте повече от 1 с. л. от тези ядки!

По-рано, хората са запасявали организма си с мазнини за зимния период, за да си осигурят повече топлина, с което се обяснява напълняването през този сезон. Освен това, когато температурата се понижи, се забавя метаболизма - всичко, което консумираме се изразходва пестеливо. Затова през зимата организмът ни си "търси" пържолката с картофки, но следва да ограничите тлъстите меса и калоричните храни. Вместо свинско яжте пилешко или пуешко, заместете частично месото с бобови храни, богати на целулоза.

Спортът за стройна фигура

През зимата желанието за движение спада, което също е резултат от забавената обмяна на веществата. Често, независимо от усилията, които полагате, размерът на талията и бедрата се увеличава, защото женският организъм натрупва запасите от мазнини в долната част на тялото. Научете се да карате ски и кънки, защото: първо - обмяната на веществата се ускорява значително и натрупаните калории се изгарят по-бързо и второ - така отделяте повече внимание на мускулите на краката. По принцип, през зимата е добре да натоварвате повече долните крайници. Не забравяйте и басейна - плуването прекрасно изгаря мазнините, което ви дава възможност да си позволите още едно парче шоколад, който зарежда с тонус и настроение.

Снимка: dancingchair.ru

5.0, 3 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияИсторияДиетиХранене при...Здравни съветиЛайфстайлЛюбопитноСпортТестовеАлт. медицинаПсихологияРецептиБотаникаЛеченияКалкулаториСнимкиВидеоАнкетиНормативни актовеНовиниИнтервютаЗаведенияОрганизацииПроизводители