Начало Хранене Диети За бързо отслабване Четиридневна ягодова диета

Четиридневна ягодова диета

Четиридневна ягодова диета - изображение

Лятото без ягоди просто не е лято. Любимият на много хора малък вкусен плод е много полезен за организма и това не е тайна за никого. Освен благоприятното въздействие, което оказва консумацията му върху нашето тяло, тя спомага и за загубата на излишните килограми.

Ягодата е богата на витамин С, калий, желязо и магнезий, калориите в нея са малко.

Ще ви запознаем с четиридневна диета за отслабване, в чието меню основен продукт са дребните червени плодчета, които ускоряват обмяната на веществата и така допринасят за по-бързото изгаряне на мазнините. Пектинът в ягодите активизира храносмилателните процеси, помага за отделянето на шлаките, токсините и излишната течност от тялото.

Хранителният режим е с кратка продължителност - период, в който имате възможността да се отървете от 3-3,5 килограма от телесното си тегло. Най-важното е, че подлагайки се на ягодовата диета, организмът не се стресира.

ягоди

Първи ден

  • Закуска: плодова салата от ягоди, банан и ябълка, овкусена с кисело мляко;
  • Втора закуска: млечен коктейл с ягоди;
  • Обяд: салата от краставици и домати, чаша пресни ягоди;
  • Следобедна закуска: йогурт, смесен с ягодово пюре;
  • Вечеря: задушени зеленчуци, смути от ягоди с портокалов сок.

Втори ден

  • Закуска: ягодово-ябълкови палачинки, кефир/кисело мляко;
  • Втора закуска: млечен коктейл с ягоди;
  • Обяд: задушена риба, сварени картофи и чаша ягоди;
  • Следобедна закуска: салата от ягоди и пъпеш;
  • Вечеря: зеленчукова салата, чаша ягоди и сок от грейпфрут.

ягоди

Трети ден

  • Закуска: овесена каша (приготвена с вода) с ягоди;
  • Втора закуска: чаша ягоди;
  • Обяд: печени пилешки гърди, домат, чаша ягоди;
  • Следобедна закуска: чаша ягоди и портокалов сок;
  • Вечеря: плодова салата от ягоди с ябълка и банан.

Четвърти ден

Закуска: сандвич с ягоди (филия черен хляб, извара и нарязани плодчета);
Втора закуска: млечен коктейл с ягоди;
Обяд: задушени зеленчуци, чаша ягоди, портокалов сок;
Следобедна закуска: чаша ягоди;
Вечеря: зелена салата, чаша ягодово пюре, ябълков сок.

ягоди

През тези 4 дни консумирайте съответно:

  • Ден 1: 1,5 килограма ягоди, 2,5 литра вода;
  • Ден 2: 1,5 килограма ягоди (или пюре от тях), 2 литра вода;
  • Ден 3: 800 грама ягоди, литър 1% кефир, 2,5 литра вода;
  • Ден 4: 1 килограм ягоди, 500 милилитра кефир, 150 грама извара, 2,5 литра вода.

ягоди

Противопоказания

Страдащите от алергия, гастрит, стомашна и чревна язва, подагра и други ставни заболявания, не трябва да се подлагат на такъв режим за отслабване, защото

Внимателни и предпазливи към ягодовата диета да бъдат хората с повишено артериално налягане, които приемат лекарства, съдържащи еналаприл, които в комбинация със сочните плодчета натоварват изключително бъбреците.

 


Източник: slimsecret.ru
Снимки: key-52.ru; ogorodsadovod.com; fullpicture.ru

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияХрани и ястияЗдравни съветиРецептиЛюбопитноСнимкиЛайфстайлБотаникаСпортХранене при...Алтернативна медицинаДиетиТестовеНовиниПсихологияИсторияЛеченияКалкулаториПроизводители