Начало Хранене Диети За бързо отслабване Гроздова диета

Диета с грозде за 4 дни

Диета с грозде за 4 дни - изображение

Гроздовата диета се спазва в продължение на 4 дни. За това време с лекота можете да се отървете от 2 килограма. Освен това, няма да изпитвате глад, а точно обратното - ще се чувствате сити непрекъснато. Още на втория ден, качвайки се на кантара, с радост ще установите, че сте с половин килограм по-леки.

Гроздето притежава отлични лечебни свойства, благодарение на които се нормализира хранителния баланс, а организмът се пречиства от шлаките. За диетата изберете грозде със семки, защото в него се съдържат повече полифеноли, които противодействат на процеса на стареене.

За да не ви омръзне плодът, приготвяйте си вкусни ястия от него.

Първи ден

  • Закуска: мюсли с грозде, портокал и йогурт.

Рецептата - 150 грама йогурт, 1 супена лъжица мюсли, половин портокал, 100 грама тъмно грозде. Може да добавите и печени слънчогледови семки.

  • Обяд: салата от тиква и грозде.

Рецептата - 250 грама тиква, 100 грама грозде, 150 грама маруля, 1 супена лъжица натрошени орехи.

Нарежете тиквата на кубчета и я изпържете в масло. Разрежете гроздовите зърна на половина, нарежете листата маруля и смесете всичко с тиквата. В маслото, в което сте пържили тиквата, налейте 1/4 чаена чаша зеленчуков бульон, прибавете малко оцет и горчица (това ще е дресингът за салатата). Поръсете с ядки. С такава салата не е грях, ако изядете и две парченца крехко свинско месо.

  • Вечеря: плодова салата.

Рецептата - 100 грама бяло грозде, 50 грама ананас, 1/4 папая, 1 супена лъжица лимонов сок, 1/4 чаша вода.

Като допълнение - парченце пилешки гърди.

Енергийната стойност на ястията през първия ден е общо 800 - 850 ккал.

 

Втори ден

  • Закуска: лимонов йогурт.

150 - 200 грама обезмаслен йогурт, 1 супена лъжица лимонов сок. Разбийте с миксер и залейте 150 грама грозде.

  • Обяд: ориз със скариди.

Рецепта - 5 супени лъжици ориз, 100 грама грозде, 5 - 6 малки скариди. Сварете ориза и го смесете с гроздето. Запържете леко скаридите в зехтин, овкусете със сол и пипер, прибавете към гарнитурата от ориз и грозде.

  • Вечеря: картофи със зеленчуци.

Рецепта - 100 грама картофи, 1 морков, стрък праз, малко целина. Нарежете зеленчуците, залейте ги с чаша бульон и задушете под капак за 10 - 15 минути. Добавете сол и дафинов лист на вкус и подправете готовото ястие със сметана. След като го изядете си хапнете тъмно грозде.

 

Трети ден

  • Закуска: сандвич с извара.

Намажете пълнозърнеста кифличка с дебел слой извара. Върху него сложете 30 - 50 грама гроздови зърна, разрязани на половина.

  • Обяд: риба със задушено зеле и грозде.

Рецептата - 150 грама кисело зеле, 1 глава лук, 300 грама рибено филе, 50 грама тъмно грозде.

Задушете зелето с лука за 10 минути в малко олио. Върху тях сложете рибеното филе, гроздето и задушете за още толкова време. Подправете с пипер.

  • Вечеря: желе от грозде.

Рецептата - 5 грама желатин, 150 милилитра гроздов сок, 50 грама грозде, половин ябълка.

Накиснете желатина в малко вода, след това го разтворете в сока. Залейте гроздовите зърна и нарязаната на парченца ябълка с него и сложете в хладилника за час.

 

Четвърти ден

  • Закуска: хляб с извара и грозде.

Рецептата - Намажете филия пълнозърнест хляб със 100 грама извара, подправена със сол и пипер. Отгоре поръсете със зелен лук. За десерт - 100 грама тъмно грозде.

  • Обяд: гроздови палачинки.

Рецептата - 2 - 3 супени лъжици брашно, 100 грама вода, 1 яйце. Направете тесто от тези продукти и изпечете няколко палачинки от него. Пригответе плънка от 100 грама обезмаслена извара, 1 супена лъжица минерална вода и 50 грама грозде. Поръсете палачинките със смляна канела.

  • Вечеря: пуешко със зеленчуци и гъби.

Рецептата - 50 грама пуешки гърди, 100 грама броколи, 1 морков, 50 грама печурки. 2 супени лъжици сметана, 50 грама червено грозде.

Нарежете месото на тънки ивици и го изпържете. Пуснете броколите във вряща вода за 2 - 3 минути. Моркова настържете на едро ренде. Гъбите разрежете на половина. Сложете всичко в тенджера, налейте половин чаша бульон и задушете за 10 минути. В края на приготвянето добавете сметаната и гроздето. Може да хапнете и малко сварен ориз.

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ДИЕТАТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ДИЕТАТА

ДИЕТАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияДиетиЛюбопитноЛеченияСпортАлтернативна медицинаЗдравни съветиХранене при...ЛайфстайлТестовеПсихологияРецептиКалкулаториНовиниЗдравни проблемиБотаникаХрани и ястияСнимкиНормативни актовеОрганизацииЗаведенияИнтервютаПроизводителиИстория